تعمیرات مبل دکورالتعمیر مبل در تهران

رویه کوبی مبل

رویه کوبی مبل یک تخصص و حرفه در زمینه تولید و تعمیرات مبلمان است که گاهی به اشتباه بجای عبارت تعمیرات مبل استفاده میشود. در حالیکه این دو با هم متفاوت هستند و در واقع رویه کوبی مبل بخشی از روند تولید و تعمیر مبل محسوب میشود.

تعویض رویه مبل

بسیار پیش آمده است که در اثر یک اتفاق یا سهل انگاری بخشی از پارچه ( یا چرم ) مبل دچار پارگی یا سروراخ شده است و یا بر اثر عدم دقت در تولید مبل درز پارچه از هم باز شده است. در این صورت مبل شما تنها نیاز به مرمت و یا حداکثر تعویض رویه مبل دارد.

برای تعویض رویه مبل و رویه کوبی مجدد نیاز است پارچه مبل شما ابتدا از روی مبل جدا شود و پس از مرمت یا تعویض پارچه مجددا بر روی مبل قرار گیرد. در اصلاح به قرار دادن رویه مبل بر روی اسکلت و کلاف مبل کار شده؛ رویه کوبی مبل میگویند. بنابراین جهت مرمت و بازسازی مبل سه حالت کلی وجود دارد : 1- ترمیم بخش آسیب دیده. 2- تعمیرات کلی مبل 4- تعویض رویه مبل و رویه کوبی

خوشبختانه کارگاه تعمیر مبل و رویه کوبی دکورال تمامی خدماتی را که به آن نیاز دارید با کیفیتی استثنایی و هزینه ارزان ارائه مینماید.

رویه کوبی مبل

ترمیم بخش آسیب دیده

شکستگی ها جزئی، فرسوده شدن بخشی از رویه مبل، لکه گیری و رنگ کاری جزئی، ترمیم مبل طلا کاری شده، تعمیر صندلی و کف صندلی، ترمیم میز ناهار خوری، رویه کوبی پشتی مبل، کوسن، تشک و مواردی از این قبیل که تعمیرات جزئی محسوب میشوند

رویه کوبی مبل

در برخی موارد بخصوص در مورد مبلمان چرمی محتوی داخل مبل ( شامل ابر، اسفنج، فوم، کرک و پنبه، ویسکوز و ... ) بندرت بر اثر هوازدگی دچار خرابی میشوند و به عنوان مثل بعد از 4 سال تنها با رویه کوبی مبل ( جدا کردن پارچه و رویه قبلی و رویه کوبی مجدد ) میتوانید مبلتان نو و بازسازی کنید بطوریکه با دکوراسیون منزل همخوانی کامل داشته باشد.

تعمیرات کلی مبل

کاملا مشخص است! یک بازسازی کامل بگونه ای که یک مبل فرسوده به یک مبلمان نو و قابل استفاده تبدیل شود. ترمیم کلاف مبل، زیر سازی، رنگ کاری و طلا کاری مبل بصورت کامل، رویه کوبی مبل و در آخر تزئینات جدید شامل سرمه، نوار، گل میخ و ...

خدمات تعمیر و رویه کوبی دکورال

تعمیرات مبل دکورال یک کارگاه رویه کوبی بزرگ و مجهز است که تمامی خدمات مورد نیاز برای مشتریان خود را با قیمتی منصفانه و ارزان ارائه مینماید. برای مطالعه و آگاهی بیشتر در مورد خدمات این مجموعه میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید اما بطور کلی تعمیر و رویه کوبی مبل استیل، رویه کوبی و تعمیر مبل راحتی، ایرانی، خارجی، میز و صندلی، ناهار خوری، دوخت و دوز مبلمان، رنگکاری مبل و طلا ککاری، تعمیر مبل چرمی و هر آنچه که از یک کارگاه رویه کوبی و تعمیر مبل انتظار دارید در این کارگاه خواهید یافت.

خدمات تعمیر مبلمان

تعویض رویه مبل

رویه کوبی مبل یعنی چه؟

رویه کوبی مبل یکی از مهارتهای تعمیر و تولید مبلمان است و به فردی که کار رویه کوبی مبل را انجام میدهد رویه کوبی میگویند. وظیفه اصلی رویه کوب مبل عبارت است از قرار داد و ثابت کردن پارچه با سوزنهای منگنه بر روی مبل برای استفاده نهایی.

البته تعریف بالا در عمل کمی متفاوت است ( رویه کوبی مبل نیازمند مهارت در سایر بخشهای تولید مبلمان میباشد و یک استادکار حرفه ای پس از فعالیت و کسب تجربه در سایر بخشهای تولید و تعمیر مبل میتواند رویه کوبی را به عنوان یک تخصص فراگیرد) و یک رویه کوب مبل توانایی انجام سایر کارهای مرتبط را نیز دارد و به دلیل کاهش هزینه ها و رقابت در بازار کار تقریبا تمامی کارهای مرتبط با تعمیر مبل را انجام میدهد.