تعمیرات مبل دکورالتعمیر مبل در تهران

قیمت و هزینه تعمیرات مبل

هزینه و قیمت تعمرات مبل به عوامل متعددی نظیر میزان آسیب دیدگی مبل، نوع مبل، پارچه مبل و همینطور کیفیت کار استادکاران رویه کوبی بستگی دارد که در این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

قیمت تعمیر مبل

همانطور که در بالا اشاره شد قیمت تعمیر مبل به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و این مبلغ میتواند گاهی خیلی کم و گاهی نسبتا زیاد باشد. بسته به نوع تعمیرات مورد نیاز هزینه تعمیر مبل متفاوت است.

به عنوان مثال رنگ کاری یا طلا کاری مبل یکی از موارد مهم در هزینه نهایی تعمیر مبل است که ممکن است مبل شما به آن نیاز داشته باشد یا خیر. بنابراین مشخص کردن قیمتی ثابت و حتی لیستی از قیمت ها برای تعمیر مبل کار بیهوده ای است و به همین علت است که تعمیر کاران حرفه ای قبل از اعلام قیمت از مشتریان میخواهند که تصاویر مبل مورد نظر را ارسال نمایند و سپس پس از مشاهده نوع و مدل مبل و همینطور توضیحات مشتری قیمت تعمیر مبل را اعلام کنند.

هزینه تعمیر مبل چگونه محاسبه میشود؟

یک کارشناس مجرب تعمیر مبل پس از مشاهده تصاویر مبل و بررسی مقدار مواد اولیه مورد نیاز ( فوم، ابر و اسفنج، چسب و ... ) و همینطور مدت زمان انجام کار قیمت تعمیرات مبل شما را اعلام میکند. لازم به توضیح است که رنگ کاری، پارچه و تزئینات مبل هزینه جداگانه دارد. این هزینه جداگانه به این علت است که انتخاب و خرید پارچه مبلی و همینطور نوع رنگ به دلخواه مشتری است و شما به عنوان مشتری میتوانید خودتان آنرا تهیه کنید یا با توافق مسئولیت اینکار را برعهده کارگاه تعمیر مبل بگذارید.

یک کارگاه مجهز و مدرن تعمیر مبل معمولا نمونه های مختلفی از پارچه های روز را در کالیته های مختلف به شما ارائه مینماید که میتوانید پارچه مبل خود را از میان آنها انتخاب کنید، همچنین قیمت تقریبی ( نزدیک به بازار ) آنرا به شما اعلام مینماید و چنانچه بخواهید آنرا برای شما تهیه مینماید و فاکتور مربوطه را به شما تحویل میدهد.

عوامل موثر در قیمت تعمیر مبل

فرض کنید یک دست مبل استیل 8 نفره برای تعمیر، رویه کوبی و رنگ کاری داریم. بصورت تقریبی و درصدی، هزینه و قیمت تعمیر مبل به شرح زیر میباشد.

  1. مواد اولیه نظیر فوم، ابر و اسفنج، چسب، الیاف مورد نیاز : 10 تا 15 درصد از هزینه تعمیر مبل
    کیفیت مواد اولیه قیمت تعمیر مبل را افزایش میدهد. استفاده از فوم و اسفنج مرغوب، تعویض کامل محتویات مبل و مواردی از این قبیل
  2. دستمزد رویه کوب و استادکاران تعمیر مبل : 20 تا 30 درصد از قیمت نهایی تعمیر مبل
    معملا استادکاران مجرب و معتبر دستمز بیشتری نسبت به تازه کاران این حرفه دارند. البته این موضوعی گمراه کننده است ! هر قیمت بالایی بیانگر توانایی و تجربه یک رویه کوب نیست. زیبایی مبل و همینطور کیفیت نهایی کار بستگی زیاد به مهارت در رویه کوبی دارد.
  3. پارچه مبلی ، تزئینات ( سرمه، نوار، گل میخ و ... ) : حدود 35 تا 40 درصد
    در صورت انتخاب پارچه های بسیار گران پارچه مبلی میتواند تا 85 درصد از قیمت تعمیر مبل را شامل شود. بنابراین مهم است که بدانید در این مثال یک پارچه با قیمت نرمال و متوسط مد نظر است.
  4. رنگ کاری و طلا کاری مبل : 20 تا 25 درصد از هزینه تعمیر مبل
    هزینه طلا کاری مبل نسبت به رنگ کاری بیشتر است و قیمت آن به نوع جنس ورق های طلا بستگی دارد. ورقهای مخصوص مبلمان عمدتا وارداتی هستند و طبیعی است که نرخ ارز تاثیر زیادی در قیمت این محصولات دارد.
  5. حمل و نقل مبلمان : در کارگاه دکورال 0 درصد !!
    حمل و نقل و باربری مبلمان در کارگاه تعمیرات مبل دکورال کاملا رایگان است و شما هزینه ای برای آن پرداخت نخواهید کرد. این موضوع در اغلب کارگاه های حرفه ای رعایت میشود و به همین دلیل است که این کارگاه از اقسی نقاط تهران سفارش تعمیر مبل را با قیمت یکسان قبول مینماید.
قیمت تعمیر مبل - هزیته تعمیرات مبل

چگونه از هزینه تعمیر مبل آگاه شویم؟

با توجه به مطالبی که در بالا بیان شد، تعرفه ثابتی برای خدمات تعمیر مبل وجود ندارد، حتی این هزینه ها در شهرهای و محله های مختلف متفاوت است، حالا سوال این است : چگونه از قیمت واقعی تعمیر مبل خود آگاه شویم؟

برای این کار لازم است با چند مرکز تعمیر مبل تماس بگیریم، تصاویر مبل خود را برای آنها ارسال نماییم و از آنها بخواهیم برای بازدید از مبل مراجعه نمایند و هزینه تعمیر مبل را استعلام کنید. قیمتهای بسیار بالا یا خیلی کم را حذف کنید و سپس از میان موارد باقی مانده یک کارگاه را با توجه به نحوه برخورد و توضیحات فنی که در مورد نحوه کار برای شما بیان میکند انتخاب نمایید.

بازدیدکننده گرامی ! آخرین قیمت تعمیر مبل را از دکورال تهران بخواهید، کیفیت برتر و قیمت مناسب فقط توسط حرفه ای ها ارائه میشود. با ما تماس بگیرید.