تعمیرات مبل دکورالتعمیر مبل در تهران

درباره مبلمان راحتی

مبل راحتی همانطور که از روی نام آن مشخص است ، برای لمیدن ، راحتی و آسایش طراحی شده است. امروزه مبلمان راحتی در طرح ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. ساخت مبل راحتی به گونه ایست که تمام یا بیشتر کلاف (اسکلت چوبی) آن با پارچه و یا چرم پوشانده شده است.

تصاویر فوق برخی از انواع مدلهای محبوب مبل راحتی را به تصویر کشیده است!

مبلمان راحتی

مبل راحتی همانطور که از روی نام آن مشخص است ، برای لمیدن ، راحتی و آسایش طراحی شده است. امروزه مبلمان راحتی در طرح ها و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. ساخت مبل راحتی به گونه ایست که تمام یا بیشتر کلاف (اسکلت چوبی) آن با پارچه و یا چرم پوشانده شده است.

جنس چوب مبل راحتی بسته به اندازه ، شکل و طرح آن میتواند متفاوت باشد اما معمولا در ساخت آن از چوب های راش ، روس ، توسکا ، افرا استفاده میشود.هچنین در ساخت فرم داخلی مبل از چوب های ام دی اف و نئوپان برای استحکام بیشتر استفاده میشود. پایه های آن نسبت به مبلمان استیل کوتاهتر و دسته های آن پهن تر میباشد و اندازه آن معمولا بزرگتر است. مبلمان راحتی را اغلب در اتاق نشیمن و یا هال برای استراحت ، تماشای تلویزیون و صرف ناهار قرار میدهند. نکته مهم این است که هنگام خرید مبلمان راحتی با هرطرح و نوعی حتما آن را بررسی کنید. محل نشیمن و پشتی آن باید مناسب شما باشد و پس از برخاستن شما دوباره به حالت اولیه خود بازگردد و کف پاهایتان نیز در حالی که تکیه داده اید باید کاملا روی زمین قرار گیرد.

طراحی و ساخت برخی از مبلمان راحتی به گونه ای است که میتوان به آنها مبل نیمه راحتی گفت. مبلمان راحتی انواع مختلفی دارد. مبل راحتی ال و تخت خوابشو (فوتون) از پرطرفدارترین مبلمان راحتی هستند.

مبل راحتی تخت خوابشو

این نوع مبل‌ها که برای افراد مجرد، خانه‌های دانشجویی و حتی اتاق‌های استراحت بسیار مناسب است. این نوع مبل در حالت عادی یک کاناپه نرم و راحت است که با چند حرکت ساده ، آسان و راحت و روان به تختخواب تبدیل می‌شود. این مبل‌ها در کنار کارایی و کاربردی بودنشان ، فضای بسیار کمی را نیز اشغال می‌کند.

مبل راحتی ال - L

مبل‌های راحتی ال با توجه به ساختارشان نیاز به فضای نسبتا بیشتری دارند و مکان صحیح آن در کنج اتاق نشیمن و یا در زوایای اتاق است و محل‌هایی که شکل ال این مبل به درستی در هماهنگی با سایر اسباب خانه قرار بگیرد.

در بعضی از مدل‌های این مبل، امکان تخت خوابشو بودن نیز وجود دارد. هم چنین در مواقع مورد نیاز امکان برداشتن تکه های آن وجود دارد و میتوان چیدمان آن را تغییرداد.

قیمت مبلمان راحتی

قیمت مبلمان راحتی با توجه به نوع ، جنس چوب و پارچه و اندازه آن متفاوت است. اما قیمت آن نسبت به مبلمان استیل بسیار کمتر میباشد.همچنین قیمت تعمیرات مبلمان راحتی بسیار ارزان تر از مبلمان استیل خواهد بود.

تعمیر مبل راحتی

تعمیر مبل راحتی ایرانی و خارجی با مواد اولیه درجه یک و بسیار مرغوب و 2 سال گارانتی. قیمت مناسب، کیفیت برتر، حمل و نقل رایگان، وقت شناسی و رعایت حقوق مشتریان از خصوصایت بارز مرکز تخصصی تعمیر مبل راحتی دکورال تهران است. با شماره تلفنهای ما تماس حاصل نمایید.