تعمیرات مبل دکورالتعمیر مبل در تهران

طراحی مبلمان

طراحی مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل جزو آن دسته از کارهایی است که خیلی از افراد به آن علاقه دارند، اما بعضا به دلیل تحصیل در رشته های متفرقه از رسیدن به این آرزو بازمانده اند. اما این روزها با به وجود آمدن مراکز آموزش عالی و دانشگاه هایی که مختص رشته هایی خاص هستند خیلی از افراد می توانند تحصیل در رشته مورد علاقه شان را تجربه کنند. اگر شما هم به رشته طراحی مبلمان و دکوراسیون داخلی منزل علاقه دارید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید.

دپارتمان ها و مراکز آموزش عالی طراحی مبلمان

این دپارتمان ها و مراکز آموزش عالی به شما کمک می کنند تا تحصیل در رشته ای جدا از رشته اصلی تحصیلی تان را تجربه کنید، خوبی این دانشگاه ها و دپارتمان های آموزش عالی این است که شما گزینشی مانند کنکور را نخواهید داشت و همین مساله می تواند راه رسیدن به آرزوی تان را برای شما هموار تر کند. کافی است است که شما بدانید دوست دارید در کدام رشته هنری تحصیل کنید، بعد می توانید به راحتی یکی از این دانشگاه های و مراکز آموزش عالی را پیدا کنید و در آن ها ثبت نام کنید.

تعمیر مبل تهران

خوبی این دانشگاه های علمی - کاربردی و دپارتمان های آموزش عالی؛ مانند دانشگاه علمی - کاربردی مبلمان، این است که شما حتی اگر مدرک تحصیلی هم نداشته باشید هم باز می توانید روی این مراکز و دانشگاه ها حساب کنید و رشته مورد علاقه خودتان را دنبال کنید.

یکی از رشته های مورد علاقه افراد در دانشگاه های علمی - کاربردی و دپارتمان های آموزش عالی رشته طراحی دکوراسیون داخلی و طراحی مبلمان است. به همین دلیل شما می توانید این رشته ها را تقریبا در تمام این دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ببینید، درست است که انتخای های شما برای تحصیل در این رشته زیاد هستند، اما شما باید دانشگاهی را انتخاب کنید که از لجاظ کیفیت تحصیلی در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته باشد.

ما در زمینه طراحی مبلمان به شما کمک می کنیم و به شما یکی از معتبر ترین داتشگاه هایی که می توانید در آن ثبت نام کید را معرفی می کنیم، مطمئن هستم که خیلی از شما به دنبال پیدا کردن چنین مراکزی می گردید. دانشگاه علمی کاربردی مبلمان یکی از بهترین دانشگاه هایی است که می توانید در آن ثبت نام کنید.

آشنایی با دانشگاه علمی کاربردی مبلمان

مرکز آموزش علمی- کاربردی طراحی و تولید مبلمان و دکوراسیون، از سال ۱۳۸۹با اخذ مجوز از دانشگاه جامع علمی-کاربردی و وزارت صنعت معدن وتجارت به عنوان یکی از واحدهای دانشگاهی دانشگاه جامع علمی کاربردی وابسته به وزارت علوم،تحقیقات و فناوری به منظور برگزاری دوره های کاردانی و کارشناسی رسمی فعالیت خود را آغاز نموده است. این مرکز بر اساس نیازهای صنف و صنعت مبلمان و دکوراسیون به نیروی انسانی متخصص و ماهر برای بهبود کمی و کیفی تولیدات و مصنوعات این صنف راه اندازی گردید.

دانشگاه علمی کاربردی مبلمان در دو مقطع اردانی و کارشناسی به پذیرش دانشجو می پردازد که در ادامه می توانید رشته هایی که در هر مقطع می توان در آن ها ثبت نام کرد را ببینید:

رشته های موجود در مقطع کاردانی:

تولید مبلمان - سرپرستی مجتمع های تجاری- گرافیک- بازاریابی - معماری داخلی - مدیریت کسب و کار - کاردانی صنایع مبلمان صفحه ای (کابینت سازی/ برای اولین بار در سطح دانشگاه های کشور)

رشته های موجود در مقطع کارشناسی:

طراحی مبلمان- مدیریت تبلیغات تجاری- گرافیک تزئینی- گرافیک تصویر سازی- امور نمایشگاهی -تجارت الکترونیک - معماری داخلی - کارشناسی مدیریت کسب و کار (برای اولین باردر سطح دانشگاهای کشور)

خبر خوب برای شما ای است که ثبت نام این دانشگاه از روز 7 شهریور ماه آغاز شده است و شما می توانید با مراجعه به سایت www.sanjesh.org ، بدون آزمون و تنها با شرط معدل در این دانشگاه ثبت نام کنید.

طراحی مبلمان

منبع : چیدانه